BEST-DOG GRYZAKI NATURALNE DLA PSA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ,
spółka z siedzibą w Kaliszu (adres siedziby: Sulisławicka 35a, 62-800 Kalisz, woj. Wielkopolskie), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy POZNAŃ, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001151785, posiadająca NIP: 6182206577, numer REGON: 540739537, reprezentowana przez Michałowskiego Sławomira – Prezesa Zarządu, zwana dalej „Sprzedawcą”.
1.1. Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym dostępnym pod adresem www.Best-Dog.pl, w szczególności zasady zawierania umów sprzedaży na odległość, tryb postępowania reklamacyjnego oraz zasady odstąpienia od umowy.
1.2. Regulamin stanowi również regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, o którym mowa w art. 9 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
1.3. Dokument jest dostępny dla wszystkich Klientów w trybie elektronicznym na stronie sklepu. Każdy Klient zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem przed dokonaniem zakupu. Aktualna wersja Regulaminu obowiązuje w momencie złożenia zamówienia.
1.4. Wszystkie informacje dotyczące produktów, w tym ceny, publikowane na stronie sklepu, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, a nie ofertę w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.
Dla celów niniejszego Regulaminu przyjmuje się następujące definicje:
Sprzedawca – BEST-DOG GRYZAKI NATURALNE DLA PSA sp. z o.o. (opisany powyżej).
Klient – osoba fizyczna (w tym Konsument), która ukończyła co najmniej 13 lat (w przypadku osoby niepełnoletniej – za zgodą przedstawiciela ustawowego), osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność prawną, korzystająca z usług sklepu.
Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Konsument sensu stricto – osoba fizyczna zawierająca umowę niezwiązaną z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale której umowa nie ma charakteru zawodowego (zgodnie z wpisem do CEIDG).
Formularz Zamówienia – narzędzie dostępne na stronie sklepu umożliwiające składanie zamówień poprzez dodanie produktów do koszyka oraz wybór warunków dostawy i płatności.
Koszyk – elektroniczne narzędzie w sklepie, w którym widoczne są wybrane produkty oraz dane dotyczące zamówienia.
Umowa sprzedaży – umowa zawierana na odległość pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, wynikająca ze złożenia zamówienia i potwierdzenia jego przyjęcia przez Sprzedawcę.
3.1. Warunkiem korzystania ze sklepu jest akceptacja niniejszego Regulaminu. Złożenie zamówienia za pośrednictwem Formularza Zamówienia lub drogą elektroniczną (np. poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: bestdog@wp.pl) oznacza akceptację jego treści.
3.2. Zamówienia przyjmowane są 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
3.3. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w chwili wysłania przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia na wskazany przez Klienta adres e-mail.
3.4. W przypadku zamówień płatnych przelewem, realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sprzedawcy. W przypadku płatności przy odbiorze, realizacja zamówienia rozpoczyna się najpóźniej następnego dnia roboczego po potwierdzeniu zamówienia.
3.5. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon VAT, a na życzenie Klienta – faktura VAT.
4.1. Zamówienia realizowane są przy użyciu następujących środków transportu:
Poczta Polska / paczkomat,
Kurier,
Odbiór osobisty w siedzibie sklepu.
4.2. Ceny za wysyłkę (podane w zł brutto) są następujące Paczka do 20 kg = 19 zł brutto
4.3. Zamówienia złożone poza dniami roboczymi (soboty, niedziele, święta) są realizowane w najbliższym dniu roboczym.
4.4. Standardowy czas dostawy wynosi 2–3 dni robocze, liczony łącznie od czasu realizacji zamówienia przez Sprzedawcę.
4.5. Klient jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki przy odbiorze. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, Klient powinien sporządzić protokół szkody wraz z kurierem.
5.1. Dostępne formy płatności:
Płatność przy odbiorze (za pobraniem),
Przelew bankowy,
Elektroniczne systemy płatności: Przelewy24, PayPal, PayU
BLIK
Elektroniczne płatności poprzez Banki obsługiwane w Polsce.
5.2. W przypadku wyboru płatności przelewem, Klient zobowiązany jest do dokonania wpłaty w ciągu 5 dni roboczych od złożenia zamówienia. W tytule przelewu należy podać numer zamówienia.
5.3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu zapłaty po wcześniejszym poinformowaniu Klienta.
6.1. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne towaru zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.
6.2. Towar uważa się za wadliwy, gdy:
Nie posiada właściwości wynikających z celu umowy lub opisanych przez Sprzedawcę,
Jest niekompletny lub wydany w stanie uszkodzonym,
Występuje wada prawna (np. obciążenie prawami osób trzecich).
6.3. Klient ma prawo żądać:
Usunięcia wady lub wymiany towaru na wolny od wad,
Obniżenia ceny,
Odstąpienia od umowy, jeśli wada uniemożliwia korzystanie z towaru zgodnie z umową.
6.4. Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji w terminie 14 dni od jej otrzymania. W przypadku uzasadnionej reklamacji Sprzedawca dokona naprawy, wymiany towaru lub zwrotu wpłaconej kwoty w terminie 14 dni od przyjęcia reklamacji, pod warunkiem zwrotu towaru przez Klienta (koszty przesyłki zwrotnej ponosi Klient).
6.5. Roszczenie z tytułu rękojmi przedawnia się w terminie 1 roku od stwierdzenia wady, przy czym w przypadku konsumenta bieg terminu rękojmi wynosi 2 lata od wydania towaru.
7.1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
7.2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Konsument powinien przesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres:
Sulisławicka 35a, 62-800 Kalisz
(ewentualnie drogą elektroniczną – zgodnie z danymi kontaktowymi podanymi w Regulaminie).
7.3. Po odstąpieniu od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru na własny koszt w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia. Zwrot płatności nastąpi w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę zwróconego towaru lub dowodu nadania przesyłki.
7.4. Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Klient, chyba że umowa stanowi inaczej.
8.1. W przypadku sporu dotyczącego reklamacji Klient, będący Konsumentem sensu stricto, może skorzystać z pozasądowych metod rozwiązywania sporów, w tym z mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej lub z udziału stałego polubownego sądu konsumenckiego.
8.2. Wszelkie pozasądowe metody rozwiązywania sporów dostępne są wyłącznie dla Konsumentów sensu stricto.
8.3. Wykazy instytucji oraz platformę ODR (Online Dispute Resolution) można znaleźć na stronach:
– UOKiK – wykaz inspektoratów
– Platforma ODR UE
9.1. Przetwarzanie danych osobowych przez Sprzedawcę odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO).
9.2. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.
9.3. Dane osobowe Klienta wykorzystywane są wyłącznie w celu realizacji i obsługi zamówienia oraz do celów marketingowych wyłącznie za wyraźną zgodą Klienta.
9.4. Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia oraz wniesienia sprzeciwu.
9.5. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie sklepu.
10.1. Niniejszy Regulamin stanowi integralną część umowy sprzedaży zawieranej między Klientem a Sprzedawcą.
10.2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany zostaną opublikowane na stronie sklepu i wchodzą w życie z dniem publikacji. Korzystanie ze sklepu po wprowadzeniu zmian oznacza ich akceptację przez Klienta.
10.3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy prawa powszechnie obowiązującego, przy czym w przypadku sprzeczności pierwszeństwo mają przepisy chroniące prawa Konsumenta. 10.4. Jeżeli jakiekolwiek postanowienie Regulaminu okaże się nieważne lub bezskuteczne, pozostałe postanowienia pozostają w mocy. Strony zobowiązują się zastąpić nieważne postanowienie nowym, które w największym stopniu odda zamierzony cel gospodarczy.
Załącznik 1. Formularz odstąpienia od umowy – pobierz tutaj.
(Wzór oświadczenia, zgodny z obowiązującymi przepisami – aktualny wzór dostępny na stronie sklepu lub na żądanie Klienta.)